Pengikut

08 Mac 2009

Makan Malam KSR ...

Salam uols...

erm baru je sampe umah trus men tenet... dh xdok ape nak surf asik UTUBE... den masuk blog.. dh lama xcoret..

niri aku ada makan malam ksr opiz aku... tahun nie mgkin last.. GM aku xkan luluskan peruntukkan tambahan kepada semua PERSATUAN dan KELAB untuk sebarang XTVT. Aku sokong sangat saranan beliau... mmg elok pun buat perabih duit jer bagi kek kelab/persatuan nie... AJK Induk asik MELACUNG jer.. pas destinasi bukan mesia.. OBERSEA... CHINA / HONGKONG / SINGAPURA.. mcm sial jer... buat abis duit aku bayo tiap2 bulan..erm pasni nak tgk mcm ne dorg carik dana nak buat XTVT makan mlm nie laie... hehe

Makan Malam KSR diserikan dengan kahadiran EZLYNN yg ado dan JAMAL ABDILLAH. selain itu makan malam ni juga ada PKNS IDOL yg setaraf ngan KONVO TASKA...muahaha...

bab makan mmg FAIL... xsedap dan aku xtaw nape suka sgt makan... makanan chinese... nak cakap sedap sgt xtaw la.. tekak aku mmg xmasyuk... majoriti yg join staf bawahan dan rame yg tuo mane lalu makan mcm 2.. kalo ULAM dan SAMBAL BELACAN mau siap bungkus aku rasalah.. tp makan tlg la carik style melayu.. organiser melayu tp xgeti2 .. bangang agaknya.. ahaks..

nak taw door gift ape aku dapek..???? ko taw x termos aka bekas isi air rasa2 sesuai x bg malam nie.. erm kalo takat termos bek aku pow PRO byk bole dapek.. tolol la bg termos apada... xkan simpan duit nak pg HONGKONG laie bro.. lu pk la sndri..

apa pun mgu depan aku akan melancong ke singapura... erm trip sapa aku follow.. tgu next journal.. chaws


♥_Bila Tetikus Ku Dah Bergolek_♥
“.Jangan Sesekali Mengadai Prinsip...Demi Untuk Mendapat Dunia Yang Mengiurkan..”

3 ulasan:

r33n adnan berkata...

pkns idol tarap konvo taska?
harus mak pak mereka berbangga.eekekek..
nasib aku xg.heheh..

I'm MR COOL berkata...

aku xtaw la juri nie pg skol muzik or x...

roslan mohamaed n hamzah jaapar??? LAYAK ker???

sorg laie liza hanim...

aku xtaw nape jore 2 bukan si matahari 2.. sedap pe sore dier... huhkhkh

Tanpa Nama berkata...

HahahHhahah...Memang Taraf TASKA IDOL kuNUn Geli AKu NengOk ...
***aku Memang SOKoNG ko...MAKaNAN
HAMPES3X!!! Dorg yg gi FOOD TESTINg tu teKAK ape ek?? no TASTE!
***LAgi Satu Aku suka sgt Ni AJK kelaB memang menHABIH kan DUit Yo..MElUAT aku wat la XtVt yg samo2 RAse SODAP ..ni TOkak DorG je JOLoK samPAI MUntah !!!
REALITy PEDAS PANAZZz...LINz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...