Pengikut

03 Mac 2009

JODOH..??? LIATNYA..

Salam semua...

Erm dah lama xupdated BLOG... xtaw nak cite ape.. walhal byk cite nak cite tp MALAS... hehe..
nie pun tgh dok buat keje... tiba2 terpk nape kadang2 JODOH nie payah sgt utk aku...

Aku memilih sgt ke atau JODOH aku payah.. kadang2 jelez gak ngan orang lain yang mudah mendapat jodoh. nape aku susah sangat. Kadang2 ada yang keje pun x tetap. gaji ciput tapi bole plak kawen... erm mcm ne erk dorg manage EKONOMI dorg... aku yg bujang pun kadang2 sengkek.. uwaaa...

Semua orang taw JODOH, REZEKI dan AJAL MAUT tangan tuhan.. tp kalo xusaha masa kan dapat. So perlu hegeh2 ke nak dapek JODOH atau berserah jer..???

TLG BANTU SKT...

♥_Bila Tetikus Ku Dah Bergolek_♥
“.Jangan Sesekali Mengadai Prinsip...Demi Untuk Mendapat Dunia Yang Mengiurkan..”

5 ulasan:

r33n adnan berkata...

perlu ler cari tp idokler perlu hegeh2 gitu.pastu serahkan sumer pd yg mengetahui.bley?
tetiba ustazoh aku nih!

I'm MR COOL berkata...

muahahaha...

wah ustazah gitew...

bserah kek ganu la sis...

uwaaaaaaaaaaaaa

Tanpa Nama berkata...

siannnn......sabo je la...

Tanpa Nama berkata...

alah...Ngko tu MemilIh sgt ....sket2 dah LA ni Nk cam ArTIS LAwo Nye payah la NK sangkot..COOL pon kene la TGk tpt ...caM Org PanCIng Ar ko tau x?
SLow2 AR naNti da Ade KO JAga LA ELOK2 k...
peAce..LInz...

I'm MR COOL berkata...

to Tanpa Nama Tanpa Nama berkata

biasa la.. tp den xmemilih ,.. janji org 2 ade keje dh.. len pakej.. redho jer.. ahaks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...