Pengikut

17 Mac 2009

kUAsa..??? bESo sGT keR...???

Kalo korg ade kuasa..??? korg nak buat ape...??

Katakan korg ado kuasa nak decide mane bole dan mane xbole...

Aku rasa rame manusia akan jadik DAJAL dr MALAIKAT...

nape aku cakap mcm nie...??? apa yang aku nak bgtaw..???

aku biasakan dlu mende ni jd misteri dlu... nanti aku kupas.. xdok idea daa.. hehe..

nie pun dok siapkan slide pgurusan... bos korporat.. so rasa2 bole relate x ngan kes aku.. muahahaha

korg pk la sndri...

p/s : masa lunch td.. member aku nak blasah org beso ... erm sapa la 'org beso' tu erk..??? ahaks...

sapa pande dapek cekelat abg cafe hehe



♥_Bila Tetikus Ku Dah Bergolek_♥
“.Jangan Sesekali Mengadai Prinsip...Demi Untuk Mendapat Dunia Yang Mengiurkan..”

2 ulasan:

r33n adnan berkata...

wah! cam gempak jer cter ko. nk tauuuuuuuuuuuuuu...story plss!!

I'm MR COOL berkata...

muahaha...

cite opiz le sis... nak taw dapatkan edisi terhad di cafe... ahaks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...