Pengikut

31 Disember 2008

AKU & Jawatan Baru

Salam semua..

pagi tadi masa bekpes ngan opizmate aku nizam bro azhar (SU Union) nak salinan ic aku. So aku tanya la nak buat mende ngan IC tu. Di cakap nak lantik aku jd AJK Union. So aku cakap pas makan aku bagi salinan IC kat dia tp aku xbagi lagi pun dh fotosetet tp xbagi kat dia laie mgkin pas tahun baru 2009. Hehe.

Erm so skrg aku dh ader byk jawatan dalam persatuan kat opiz so mampu ker??? Web jer aku kena menten 3 nie tambah laie 1 dah le aku AJK Biro Perlancongan pun rasa mcm nak QUIT tp sabo jela. Cian ngan akak fisah sbb buat keje sorg. Ahaks..

So tgu surat lantikan dan meeting 1st aku ngan AJK Induk Union nanti. Apa pun nanti aku updated selepas dapat surat lantikan dan 1st meeting selepas lantikan.

Okla buat masa ini. Nanti ada yang baru aku updated tapi sebelum tu "SELAMAT TAHUN BARU 2009" apa AZAM korang 2009 nanti. Erm dah boleh pk azam baru tp azam lama mcm ne... dah selesai ker...?? TQ

♥_Bila Tetikus Ku Dah Bergolek_♥
“.Jangan Sesekali Mengadai Prinsip...Demi Untuk Mendapat Dunia Yang Mengiurkan..”

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...